פול ובוקר מעלים את הסאנס ליתרון 1-0 בסדרת הגמר/ שחר צ'קוטאי

תמונה
מהטוויטר של ESPN

פיניקס סאנס – מילווקי באקס: 105-118

פחות משנה עברה ואנחנו שוב במעמד הגמר אך הפעם עם קבוצות שונות לחלוטין. הסאנס מחוזקים בקהל תומך ורועש לעומת מילווקי שקיבלה בחזרה את יאניס.

כמה שעות לפני המשחק מודיעים שיש שיפור במצבו של היווני והוא בסימן שאלה. חצי שעה לפני המשחק אנחנו מתבשרים שהוא יעלה בחמישייה וינסה לסייע לקבוצתו במשחק הראשון.

שריקת הפתיחה נשרקת וגמר 2021 יוצא לדרך! יאניס קולע את הנקודה הראשונה מהעונשין ומחטיא את השנייה. לופז מוסיף 2 אך הכתומים עונים ואנחנו מקבלים רדיפה קצרה ונדנדה עד סוף הרבע. לקראת סוף הרבע ג'ונסון ופיין עם שלשה כל אחד מעלים את פיניקס ליתרון אך מילווקי נשארת צמודה מאחור. קריג חותם את הרבע עם טיפ-אין. 26-30 כתום.

טאקר עם שלשה בצד אחד מצמצם לנקודה, איטון עם אלי-הופ מחזיר לשלוש, יאניס ומידלטון מחטיאים וג'ונסון עם שלשה, מידלטון וטיג עם נקודות מחזירים את ההפרש לנקודה בודדת. פול מתחיל להשתלט על הרבע ומחזיר את ההפרש ל-5, בוקר משלים אותו ומעלה ל-7. ריצת 7-0 ירוקה משווה אך פול עם שלשה עוצר את השטף. השמשות חוזרים ליתרון 5 אך מילווקי לא מוותרת ומחזירה ליתרון פוזישן. ברידג'ס בריצת 0-5 פרטית סוגר את המחצית ביתרון שיא של 8, 49-57.

את המחצית השנייה התחיל כריס פול עם 11 נק', הוא פותח מבערים ועם סל שדה הוא מגדיל את ההפרש לדו-ספרתי, יאניס עונה בשלשה אך פול מחזיר שלשה משלו. חטיפה של ברידג'ס וסל קל בצד אחד ולייאפ ושלשה של מילווקי מהצד השני ובין לבין איטון ענק. לופז עם שלשה נוספת מחזיר את ההפרש ל-12, ומילווקי לא מתייאשת. כריס פול משלב הילוך ומתחיל לקלוע ולמסור כמו שהוא יודע והיתרון פתאום מגיע ל-20. מידלטון מצמצם בסיום הרבע, 76-92. פול מסיים את הרבע השלישי עם 27.

נגמר? לא אם תשאלו את האיילים. בריצת 15-6 הבאקס חוזרים לעניינים ואחרי שלשה של פורבס היתרון של פיניקס עומד על חד-ספרתי. וויליאמס מזעיק פסק זמן, בוקר מקבל את הכבוד ומאבד אותו, פורבס מנסה משלוש אך יאניס משלים אותו בריב' התקפה וקרש-סל. בוקר עם שלשה מרגיע את השמשות, ופול בחצי מרחק מסדר שוב יתרון 12. מידלטון מצמצם אך ג'ונסון מחזיר. פורבס עם שלשה נוספת מוריד שוב לחד-ספרתי.

יאניס חופר בצבע אך ג'ונסון חוטף ובוקר משלים בצד השני ופול מפיל על עצמו את יאניס ועדיין קולע. 14 הפרש, 3 וחצי דקות לסיום.

עבירה על יאניס שמחטיא את הראשונה ומדייק בשנייה, איטון מדייק 2 מנגד ואז מוסיף עוד לייאפ שחותם את הסיפור בניצחון כתום.

0-1 פיניקס אחרי משחק גדול של צמד הגארדים והענק שבצבע.

פול הוביל את השמשות עם 32 נק' לצד 9 אס', בוקר עם 27 נק' עם 6 אס' ושלוש חטיפות. איטון עם 22 נק' ו-19 קטיפות. ברידג'ס עם 14, ג'ונסון (2 חטיפות) ופיין עם 10 כל אחד. קריג 2 וקראודר עם נקודה בודדת (הרס לפיניקס את המאזן המושלם מהקו, 25-26) אך עם 9 ריב' ומשחק הגנה מצוין.

בצד הירוק של הדברים מידלטון עם 29 נק', 7 ריב' ו-4 אס', יאניס עם 20 נק', 17 ריב' וארבעה אסיסטים. לופז הוסיף 17 וג'רו הולידיי סיים עם 10 נק', 9 אס' ושבעה ריב'. קונניגטון 8, טאקר 7, פורבס 6, פורטיס 5 וטיג 3.

מוזמנים להצטרף לערוץ הטלגרם של האתר, שם תוכלו להתעדכן בפוסטים חדשים שעולים ולהשתתף בסקרים.

הופס – Hoops
https://t.me/hoopscoil

Subscribe
Notify of
184 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה ניגוב מהשנייה הראשונה. חצי ראשון עוד איפשרו לנגר לחגוג בצבע. חצי שני זה הקלטת לאיך שומרים על יאניס. אין לייאפים לך לקו ותחטיא משם. משמעת אדירה של הסאנס ושם קאם גונסון שעשה עבירות כמו בספר בלי אפשרות לאנד וואן. ככה עושים.
הולידיי חזר לסורו אחרי שחגג על ההוקס.
פול פתח פער רציני על בוקר בקרב על הFMVP היה קרב צמוד עד הסוף בוקר ניסה להשוות בשלשה בסוף ולא פגע אפילו בטבעת.
לא לשכוח שלקראודר יש עוד משחק או שניים בקנה, היום לא היה צריך אותו ועדיף שהתחמושת לא בוזבזה.
הסאנס עולים בכל פרמטר על הבאקס

פול>הולידיי
בוקר>מידלטון
ברידגס>טאקר
קראודר<יאניס אייטון>לופז
ספסל סאנס>באקס
מונטי>באד
וגם הכימיה יותר טובה בסאנס ויש להם חומה בשביל האייל הנוגח

פי גיי טאקר בסידרה הזאת מיותר לחלוטין ואין לו שום ערך מוסף, אין פה כוכב שהוא יכול לחסל או משהו כזה. עדיף לשחק עם פורטיס במקומו שיתן יותר התקפה. יקח לבאד כמה משחקים לקלוט.

לופז היום היה כוונת נראה לי נקלעו עליו 60 נק ישירות 🙂 (טנש לא ללכת לבדוק בבוקס, אני סתם מגזים)

הקטע אבל הכי מצחיק היה אתמול במשחק של איטליה, תראו את זה חחח המאבטחת חשבה שבונוצי זה אוהד שפרץ למגרש 🙂

https://twitter.com/i/status/1412530323678695426

Berch
07/07/2021 7:11:12

תודה על הסיקור
אם טאקר האליל קולע 7 נקודות אין סיכוי לקחת משחק אליפות 🤷🏼‍♂️

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 7:15:42

איך נפלו גיבורים?
לאוהדי הסאנס המעטים אין תלונות בכלל אבל בגדול, לראות את מספר התגובות פה הלילה בגמר האן בי איי אומר הכל!
אם נשווה לגמרים בשנים קודמות בהם היו מינימום 300 למשחק ולפעמים טיפס לאזור האלף, אז מה יגידו אזובי הקרקיר?
הסדרה הזו כנראה לא מספיק מעניינת. האזובים לא מעניינים לצערי את קהילת הופס.
שימון צדק?

אהרון שדה
07/07/2021 9:57:47
Reply to  צ'יקו

היה גם חצי גמר קופה שעות אחדות לאחר חצי גמר יורו ….זה משהו חסר תקדים שבנ.ב.א תשוחק עם שיא טורנירי הנבחרות
החל ממשחק 4 הבמה כולה של הנ.ב.א

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2021 10:15:40

לגבי "משהו חסר תקדים", מוטב: "משהו שכמוהו לא היה".
לגבי 'שבנב"א תשוחק' אני חושב שהייתה לך טעות הקלדה של בי"ת במקום ה"א.
לגבי ראשי תיבות בכתיבה בעברית, הנכון הוא בגרשיים כמו ראשי התיבות של "ראשי תבות", ר"ת, ולכן צ"ל נב"א. השימוש בנקודות לראשי תיבות הוא משפות לועזיות (שם ישנם ר"ת רבים ללא סימן כלל כמו NBA) וגם נראה פחות טוב בעיניים מאשר השימוש בגרשיים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 10:27:39
Reply to  צ'יקו

גם אני חושב שתהיה עליה בסופ"ש, זה טבעי אבל…

עידו גילרי
07/07/2021 7:22:27

היא לא מעניינת בעיקר את מי שאוהב לקשקש וללכלך.
הבלוג החי הוא לא כל קהילת הופס אחרת אפשר לתת לך ולשמעון את המפתחות ולסגור את הבאסטה.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2021 7:26:24

היא לא מעניינת בגלל שאין בה עניין!!! שני קבוצות משווקים קטנים שעלו בגלל פציעות של קבוצות אחרות!!, לפחות החמור היווני חזר הערב ונתן הופעה לא רעה.

עידו גילרי
07/07/2021 7:27:40

i rest my case

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2021 7:30:22

אותיות גדולות יקירי, דרך אגב מה לדעתך יהיה הרייטינג של הסדרה הזאת, רוצה להתערב שזה יהיה נמוך מהרייטינג של העונות הקודמות בגמר וישבור שיאים שליליים? מעטים האנשים שמחוברים לסאנס או למילווקי.

עידו גילרי
07/07/2021 7:31:41

הרייטינג יהיה גבוה משל שנה שעברה ונמוך בהשוואה לעונות קודמות.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2021 7:33:32

עונה שעברה הייתה עונת קורונה הרייטינג ירד בטירוף!! למה הרייטינג יהיה נמוך מזה של עונות קודמות? אתה מתקרב… בסוף זה ליגה ששיטת לכוכבים ולקבוצות משווקים גדולים ומה לעשות סאנס מילווקי זה כמו מילאן טוטנהאם בגמר ליגת האלופת יש משחקים הרבה יותר אטרקטיביים

עידו גילרי
07/07/2021 7:35:24

דיברתי על האתר כאן לא מעבר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 10:59:30

אני שבויית המנגינה, המכורה לקצב
לכן, אני מאמינה במלחמה בעצב
לרקוד את כל המועקות, לשיר אל תוך החושך
לזרוע לשלוש דקות את הבהובי האושר

ואין לי שום רצון להתיפייף
ההתנשאות הזאת היא קטע מעייף
ולא אכפת לי לצפצף כי המשחק עושה לי כיף
בסך הכל נעים וטוב לי לחפף
עם גיטריסט ומתופף ועם קלידן שמתחצף
ועם סיכוי אחד לאלף לעופף

ואם הנערה לא תשחק אותה
היא לא תבכה, היא לא תכריז על יום מותה
כי זה רק ספורט, כן זה רק ספורט
זה רק ספורט, רק ספורט
כי זה רק ספורט, כן זה רק ספורט
זה רק ספורט, רק ספורט

כן החיים הם קו מהיר וזה דבר בטוח
אבל הלילה יש לי שיר ועוד הכל פתוח
נדמה לי שאצלנו כאן, בארץ המובטחת
אתה מבין מי שמוכן את הסיכון לקחת

ואין לי שום רצון להתיפייף
ההתנשאות הזאת היא קטע מעייף
ולא אכפת לי לצפצף כי המשחק עושה לי כיף
בסך הכל נעים וטוב לי לחפף
עם גיטריסט ומתופף ועם קלידן שמתחצף
ועם סיכוי אחד לאלף לעופף

ואם הנערה לא תשחק אותה…

הבנת עידוקי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 11:00:33
עידו גילרי
07/07/2021 11:02:33

כן ממש עושה לך כיף….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 13:38:33

ולך כנראה לא….

עידו גילרי
07/07/2021 13:40:44

נכון.
אני סובל כל שניה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 11:01:25

ילה, הולך….

עגל
עגל
07/07/2021 8:00:14

זה נכון אבל זה לא רק בגלל הסדרה הזאת אלא גם בגלל העזיבה דל החברה לפוסטאפ ובכלל כל השנה
התגובות מעטות יחסית.
מה זה חשוב? בעיני יותר חשוב עומק הדיון. אני זוכר תקופות של מעט פוסטים ורק קומץ תגובות לכל פוסט. רק למנחם זה חשוב
שהרייטינג יתבטא בתגובות

IDO
IDO
07/07/2021 13:56:15
Reply to  עגל

I survived 5 min Infront of this and moved on.

Jonathan
07/07/2021 8:45:57

צפיתי.
לא היה לי כוח להגיב כאן או בשום מקום תוך כדי.

עידן
עידן
07/07/2021 9:46:43

אני יכול להעיד על עצמי שלא הייתי בבלוג החי שהסדרה מאד מעניינת אותי.פשוט קמתי יותר מאוחר והשלמתי את המשחק בלי כל הפסקי זמן והפסקות הרבעים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 7:20:05

האם קמבה בלייקרס שנה הבאה בשביל קוזאממו ובחירות?
לא נראה אפשרי אבל זה צב.

עידו גילרי
07/07/2021 7:23:36

איזה בחירות בדיוק? הלייקרס כבר מכרו אותם.

ג'ט לג
ג'ט לג
07/07/2021 7:21:09

אהבתי שבהתחלה מילווקי ניצלו את העובדה שלופז יצא בחילופים על הגארדים ושלחו אותו ראשון להתקפה כדי שיתמקם בצבע וינצל מיסמאצ'ים.
ברמת העיקרון אין למילווקי דרך לשמור כמו שצריך על פול ובוקר עם לופז וכנראה שהגנת חילפוים היא הדרך היחידה שתעבוד להם, אבל מהצד השני של המגרש, הייתי מנסה ללכת על מהלכי פוסט של לופז, יש לו מובים ואולי אולי אולי, הוא יצליח לסחוט עבירות מאייטון ולפגוע בסכמה ההגנתית של הסאנס.
הבאקס קלעו באחוסים טובים מהשלוש מהסאנס.
אבל העונשין של הסאנס, העונשין! איפשהו באנליטיקס צריך להבין שעדיף לסגור את הצבע ולהסתכן בקליעות מבחוץ ב50% מאשר לשלוח לקו גארדים שקולעים ב95 אחוז.

עידו גילרי
07/07/2021 7:25:21
Reply to  ג'ט לג

אייטון שמר על יאניס בתחילת המשחק.
כדי להכריח את זה הם באמת יצטרכו ללכת ללופז על קראודר ואז הסאנס יצטרכו לחשוב מה עושים.

idk
idk
07/07/2021 8:36:25

עידו,
לדעתי האישית, עדיף לשים שחקן נמוך בשמירה על יאניס, הרי הוא כמעט ולא יטרח לנסות לזרוק מעליו.
ברגע שהוא מגיע קרוב ל"ריסטריקטד" להביא עזרה ולהמר על המסירה/הזריקה משלוש.
הגישה של יאניס כמעט תמיד "לקרנף" ולנער את השחקן בדרך לסל, לדעתי, באחד מתוך ארבעה מקרים על שחקן נמוך זה יגמר בשריקת אופנסיב.

עידו גילרי
07/07/2021 9:00:23
Reply to  idk

לא מעט פעמים כשיאניס כבר מגיע לסל אז מאוחר כבר להביא את העזרהושחקן נמוך ממנו לרוב מתקשה למנוע ממנו את הטבעת. בינתיים זה עבד לא רע עם אייטון (קרדיט לניסני שהציע אתז ה לפני המשחק).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  ג'ט לג

אחוזי העונשין של הסאנס מדהימים בכלל ויחסית לקבוצה צעירה במשחק הראשון של הפיינלז בפרט. בהחלט צריך לקחת בחשבון את הצעתך למשחק הבא, אבל לא חושב שאפשר היה לצפות את זה לקראת הלילה.

עידו גילרי
07/07/2021 7:36:00

כן תודה לך קראודר ששברת את הקרש גם מהעונשין.

asaf
07/07/2021 9:21:57

תודה על הסיקור המהיר. גילרי את מה שקראודר לוקח בהתקפה הוא מחזיר בהגנה תמיד ייאמר לזכותו. ניצחון מרשים של הסאנס ששלטו במשחק לכל אורכו. הצוות המסייע של ג'ונסון,ברידג'ס ופיין היה מצוין לצד המשולש הבכיר.

עידו גילרי
07/07/2021 9:27:26
Reply to  asaf

ג'יי נתן לנו את המשחק שלשות שלו ב-6 מול הקליפרס – הכל נסלח. סתם צחקתי על איך הוא אפילו לא הצליח להתקרב לקלוע. הפעם היחידה שהוא לא הרעיד את הקרש הייתה באיירבול שהיה חסר לו איזה מטר…

asaf
07/07/2021 12:39:36

לגמרי ..השליך לבנים או בשפת העם עשה ווסטבורק בקליעה הלילה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2021 7:29:04

אני לא מסוגל לצפות באיר בוקר מהשטנץ של לילארד יאנג… שמחפשים את המגע במקום אשכרה לקלוע לסל, ליגה מקולקלת נהייתה בחסותו של סילבר, קופצים על מגן ומקבלים שריקות אוויר ללא סיבה.

NFS
NFS
07/07/2021 7:30:31

משחק אינטליגנטי של פיניקס ששמה בלול את הבאקס.
נשאר בהימור שלי – 4:0 נקי.

asaf
07/07/2021 12:40:12
Reply to  NFS

סגרת מהר את העסק …לא ייגמר בפחות משישה משחקים הסדרה הזו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לטעמי המשחק התנהל כצפוי – פיניקס טובה יותר, יאניס רק חזר ומילוואקי נוטים להפסיד את המשחק הראשון, בטח בחוץ. מצד שני, מילוואקי נוטים, העונה, לצאת מהבורות האלה, אז נראה מה יהיה. תודה רבה צ'יקו.

אוהד ס"א
07/07/2021 17:50:47

אני מצטרף. המשחק הבא של הבאקס ומשם אלוהים גדול

thetroll
thetroll
07/07/2021 8:16:20

יש!! סיימתי לראות עכשיו בדיליי כי אתמול… יש!!
רק זורק את זה פה : איטון אולי לא יהיה הכוכב הכי גדול שיצא מדראפט 2017 אבל פיניקס בחרו נכון לצרכים שלהם. גם הוא וגם ברידג'ס שנבחר איתו ב 2017 שחקנים סופר יעילים. אנשים אולי לא מבינים כמה ברידג'ס טוב אז נשים את זה פה. בעונה הרגילה הוא עם 54% מהשדה (!!) 42% מהשלוש ו 84% מהקו. אפקטיבי 64% ו TS של כמעט 67%. וזה בשביל SF. הוא אולי ה SF הכי יעל בליגה שלא לדבר על ההגנה המטורפת שלו. נו היה שווה לתת את זאהיר סמית עליו ולהוסיף בחירת דראפט סיבוב ראשון???? אותו דבר איטון שחקן סופר יעיל. אתה לא יכול להגיד בשום אופן על שחקן שקולע 80% מהשדה 22 נק ולוקח 19 ריבאונדים ונותן הגנה מצויינת שהוא לא שחקן שהוא לא סנטר. הוא הסנטר הקלאסי האולטימטיבי. אי אפשר להגעד שמי שבחר בו לא הבין מה הוא בוחר. הדראפט הזה היה הנצחון הגדול של פיניקס. ולגבי בוקר – החשש עליו היה שיתפתח לסוג של כרמלו קלוריות ריקות. אי אפשר היה לדעת אז אבל כשרואים את הרצינות שלו והנחישות שלו והמיקוד שלו במטרה הנכונה(נצחון ולא סטטיסטיקה) מבינים שהוא הפך להיות שחקן נפלא.
וכמובן ההגנה של קראודר ועל כריס פול אין מה לדבר אם יש שחקן שמגיע לו זה הוא.
מקוה שימשיכו עד הסוף. התחושה שלי שזה מה שיקרה אבל עכשיו נכנסים לענייני ניחוסים וכל זה אז בנתיים לא נדבר על זה. גם קמרון ג'ונסון אותו שטאנץ: שחקן יעיל. אחוזים מעולים. הם נתנו שיעור לכל הקבוצות איך בוחרים נכון בדראפט. אחוזים. יעילות. ההיפך מסימונס.
GO SUNS

idk
idk
07/07/2021 8:50:44
Reply to  thetroll

מסכים לגמרי!
אגב, אתה מוכר את הכינוי?
אני טרול יותר גדול 🙊

thetroll
thetroll
07/07/2021 9:36:22
Reply to  idk

חחח נו אתה יודע אין שום דבר שהוא לא למכירה בעולם הזה 🙂 אני אוהב לעצבן את גילרי (סתם גילרי סתאם… ברכות על הנצחון קבוצה מדהימה אני מהיחידים שחושב שגם אם הלייקרס היו בריאים הם היו עוברים אותם (שים לב עוד הטרלה לאוהדי הלייקרס – אני טוב בזה) ובקיצור אם הסאנס לוקחים אז אין שום כוכבית על האליפות הזאת.
דרך אגב פעם לדעתי לפיניקס יש את החמישיה הכי יעילה בליגה כולם מעל 55% אפקטיבי חוץ מ (סופרייס סופרייס) : דווין בוקר – 53%. אבל לו אנחנו נסלח כוכב על.

עידו גילרי
07/07/2021 9:43:17
Reply to  thetroll

יפה – כתבתי את זה כבר מתישהו באמצע העונה. חוץ מסאריץ' היה לו את האפקטיבי הכי נמוך וזה בסדר כי הוא לוקח את הזריקות הקשות ומפצה על זה בעונשין.

thetroll
thetroll
07/07/2021 13:54:46

+++

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 9:54:01
Reply to  thetroll

הרגת

thetroll
thetroll
07/07/2021 13:56:28

🙂

אהרון שדה
07/07/2021 10:01:28
Reply to  thetroll

אפרופו כוכבית
שמעתי מישהו שמגדיר זאת יפה
ואומר
שכאשר מדברים על כוכבית …זה כבר כוכבית …

thetroll
thetroll
07/07/2021 13:59:36

אהרון אין שום כוכבית על האליפות (אם תהיה בוא לא נרתום את הסוסים לפני…. ). תמיד יש פצועים תמיד מישהו חסר ופינקס היו מעולים כל העונה. אפס כוכביות. אליפות זו אליפות. נקודה. מי היה מאמין לפני שנתיים שנדבר ככה על פיניקס (אני…).

asaf
07/07/2021 9:23:23
Reply to  thetroll

מסכים לגמרי גם על כל מילה שכתבת בנוגע לאיטון וברידג'ס.

thetroll
thetroll
07/07/2021 9:36:58
Reply to  asaf

++

idk
idk
07/07/2021 8:27:40

מחפש את המגיב ג'ק סיקמה,
אהבתי את הקביעה הנחרצת: "לכל ההזויים שחושבים שיאניס ישחק"
טוב דוקטור 😅

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 8:30:33

ניצחון צפוי פיניקס לוקחים כל משחק 1
כל הכבוד להם
מה אתה מתנצל גילרי? תלמד משמעון עקץ אתמול עם האיטלקים שלו הנוכלים בוזזים שודדים עברו פעמיים את החצי ניצחו את ספרד שהיו 3 רמות מעליהם 😂😂😂😂 ניצל את זה שהאלגוריתם חסם אותי חחחח זרק לגלגלים שלו את אור שיהיה קיזוז 😃 היה הלילה גם ארגנטינה פנדלים וגם פנדלים ביורו – חוץ מזה הבלוג הסבתא-חיה-מתה ככה כל השנה. הכל בסדר. אולי אבוא למשחק 2 אז יהיה פייט. יאניס חייב עזרה

עידו גילרי
07/07/2021 8:32:43
Reply to  דה שוט

לא הבנתי. על מה בדיוק אני מתנצל?

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 8:33:55
Reply to  דה שוט

האלגוריתם פישל שחרר את אור ופיני לפנדלים זה כבר היה יותר מדי בשביל ספרד. העגלה של איטליה מתמלאת במאני טיים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 10:31:11
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא הבנתי את הבחיחהחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

למי קראת בוזז? בלי ברארדי הפיסח הזה היה 3 0 לאיטליה החמיץ פעמיים מול שוער לספרד היו 2 מצבים טובים שאחד מהם נגמר בשער וההחמצה עם הנגיחה כל השאר סתם החזיקו בכדור לא יותר.
דאנרומה אתמול כל כדור בעט או החוצה או מסר לספרד 😂😂😂 היה במשחק נוראי וזה אחרי שאמרתי שהוא היורש של בופון והולך לשלוט עשור😎
מנציני כבר משחק שני מבצע חילופים גרועים יותר מידי מוקדם ומוותר על כל ההתקפה.
הכי גרוע זה אימובילה הוא חושך כל הטורניר אסור לו לפתוח בהרכב ברנדצקי יותר טוב יותר מהיר יותר פיזי צריך לפתוח במקומו עם אינסינייה וקייזה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2021 10:20:55
Reply to  דה שוט

האיטלקים לא אשמים שבפרד בטעות למסגרת רק 5 פעמים מתוך 16 בעיטות כשאיטליה בעטה למסגרת 4 פעמים מתוך 7 בעיטות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

זה לא הקליר פאת של הנטס וההוקס שנותנים ליאניס לייאפ ודאנקים עם צבע ריק

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 9:25:08

ברוך כמה דברים מרושעים כתבתי ומחקתי או שחשבתי ולא כתבתי. חאלס שחרר. טעית לגבי כריס פול. בוא תודה בזה ונעבור הלאה

עגל
עגל
07/07/2021 9:34:12

יאניס מגיע לאזור הצבע ואז מתעקש להגיע לטבעת או מוסר החוצה לשלשה.
למה הוא לא פשוט מתרומם עם הגובה שלו והידיים האינסופיות לג'אמפ שפשוט אי אפשר לחסום?!

עידו גילרי
07/07/2021 9:38:09
Reply to  עגל

למה? כי אם הוא היה מסוגל לקלוע אותו באחוזים טובים היינו מתחילים כאן דיבורי רשמור.

idk
idk
07/07/2021 9:47:24

זה בדיוק העניין, יאניס לא יעשה כלום חוץ מלקרנף בדרך לטבעת.
אני אישית חושב שאם נדבקים אליו ומביאין עזרה ליד הצבע, הוא לא מגיע לממוצע של 20 נק', אולי עולה בעוד ארבעה אס' למשחק.
אמנם יש לו גם משחק הגנה מצויין, אבל אני מעדיף שחקני התקפה מגוונים יותר,
אני הייתי לוקח את ג'ייסון טייטום לפני יאניס.

עידו גילרי
07/07/2021 9:48:15
Reply to  idk

לא מעט קבוצות ניסו את זה – פחות עבד.

gonzi
gonzi
07/07/2021 10:44:37
Reply to  idk

לא הגזמת…
יאניס טוב יותר מטייטום בממוצע נקודות ובהגנה שוכחים את זה אבל יאניס שחקן הגנה אדיר שתמיד בא לעזרה אפשר לראות בפלייאוף כמה בוקר והארדן מתקשים מולו בבידודים

עגל
עגל
07/07/2021 9:58:05

נכון אבל עדיין, אני מדבר על זריקה מתוך אזור הצבע, מטר-מטר וחצי יותר קרוב מקו העונשין, אין סיבה שיקלע משם בפחות מ-45%-50%.
נראה לי, אבל אני לא שחקן נבא

עידו גילרי
07/07/2021 9:59:47
Reply to  עגל

אני לא מדבר על סיבות – אני מדבר על מה קורה בפועל.
אגב רוב גדול של הליגה לא קולע מהאיזור הזה ב45%

עגל
עגל
07/07/2021 10:13:42

אבל הוא גבוה בראש מהשומר שלו, מי יכול לשמור אותו בכלל?!

עידו גילרי
07/07/2021 10:14:53
Reply to  עגל

אבל הוא לא קולע גם בלי שומר…

עגל
עגל
07/07/2021 10:19:40
Reply to  עגל

חחח
אם הייתי המאמן שלו זה משהו שהייתי עובד איתו עליו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/07/2021 9:36:37

תודה רבה על הסיקור

Jonathan
07/07/2021 9:38:21

מילווקי הלכו מאוד על "אנליטיקס" וזרקו או משלוש או מהצבע.
פניקס – מכל מקום – הרבה מיד ריינג'. בעיקר פול ובוקר.
בלט גם שבסוף, כשהבאקס היו ממש צריכים שלשה כדי לנסות להציל את המשחק הם פשוט בזבזו זמן התקפה יקר, פעם אחר פעפ, על להשתחרר לשלשות.
*
מיד ריינג' זה אולי "פחות יעיל" באנליטיקס – אבל בפועל זה כנראה גורם לקבוצה השניה לא לשחרר אותך בשום טווח (מזכיר לי על הדיון של היעילות של לגרום להחטאה לעומת חסימה שהיה כאן בעקבות סדרת הטורים המצויינת של מאנו).
*
נראה מה יהיה במשחק הבא. קשה לנבא מהמשחק הראשון ואני אהיה מאוד מופתע אם זו תהיה סדרה חד צדדית.

עידו גילרי
07/07/2021 9:42:03
Reply to  Jonathan

מיד ריינג' של כריס פול הוא מאד "אנליטיקס" כמו שאתה אומר. הבאקס בסופו של יום זרקו רק 3 זריקות פחות מהסאנס מהאיזורים ה"אסורים" אנליטית.

Jonathan
07/07/2021 9:46:33

באמת? גם הראו מפה איפשהו בתחילת הרבע הרביעי וגם היה נראה כל המשחק שהם פשוט נמנעים מלזרוק לשם. את פול ובוקר ראיתי זורקים משם כל הזמן.
*
למה אתה מתכוון בזה שהמיד ריינג' של פול הוא מאוד אנליטיקס?

עידו גילרי
07/07/2021 9:49:03
Reply to  Jonathan

שאם אתה קולע 50%+ אז זו זריקה טובה.

Jonathan
07/07/2021 10:02:14

מבהחינה הזו כן, אבל גם טוב שהקבוצה היריבה תדע שהיא צריכה לשמור עליך בכל הטווחים הסבירים – גם אם בחלקם אתה פחות יעיל.

עידו גילרי
07/07/2021 10:03:05
Reply to  Jonathan

אז היא לא צריכה לשמור עליך אם אתה לא יעיל…

Jonathan
07/07/2021 10:06:57
Reply to  Jonathan

יעיל זה עניין יחסי

עידו גילרי
07/07/2021 10:10:03
Reply to  Jonathan

אז תסביר למה אתה מתכוון.

Jonathan
07/07/2021 10:26:34

עידו, לפי האתר של הNBA הסאנס עשו 8/20 מהמיד ריינג' והבאקס עשו 3/11. שזה רק קצת יותר מחצי מהזריקות של הסאנס. מאיפה לקחת "רק 3 זריקות פחות"?
*
לגבי מה שאני מתכוון:
יכול להיות שזה לא הטווח הכי יעיל אבל זה לא משנה. שחקנים מאוד מתייעלים ככל שיש להם יותר מרחק מהשומר שלהם – בין אם זה מהשלוש או מהמיד ריינג'. אם מגנים לא יכולים לתת לשחקנים את המרחק הזה כי הם יודעים שהם ייזרקו מכל טווח אז זה הופך את חיי ההגנה לקשים יותר.
זה מה שהזכיר לי בעניין של החסימות – יותר יעיל לתת לשחקן לזרוק זריקה קשה ולפספס מלחסום (מבחינת הסיכוי שהכדור ייפול לידי המגנים אחרי זה). אבל הידיעה שתיחסם מונעת ממך לקחת די הרבה זריקות. באותה מידה – הידיעה שייקלעו מולך 2 נקודות מאיזשהו טווח שנחשב ללא יעיל תגרום לך לפזר משאבים בהגנה ובפועל יכולה לאפשר לקבוצה המתקיפה יותר מצבים נוחים.

עידו גילרי
07/07/2021 10:29:01
Reply to  Jonathan

אתה מסתכל על המיד הרחוק ויש גם קרוב. אני אמרתי איזורים אסורים שזה כל מה שמחוץ לרסטריקטד.
אני מבין את הטיעון שלך רק שרוב הקבוצות היום יעדיפו שתזרוק משם וינסו ל"שכנע" אותך לעשות את זה. בתור אוהד סטף אתה צריך לדעת שההגנה של הווריורס עשתה מזה קרייירה.

Jonathan
07/07/2021 10:51:39

דיברתי על המיד ריינג' והסתכלתי על כל מה שמחוץ לצבע ובתוך קו השלוש.
יש גבול לכמה קבוצה יכולה להגיע לרסטריקטד גם אם זה הכי יעיל לשתי נקודות.
במיד ריינג' הרחוק פניקס זרקו הרבה יותר וגם אם הם לא פגעו באחוזים מרשימים אני רואה בזה איזשהו איום שההגנה צריכה להתחשב בו (מילווקי פגעו רק פעם אחת ממיד ריינג' שממש רחוק מהצבע).

*
אם קבוצה מנסה לשכנע אותך לזרוק ממקום שהוא פחות "יעיל" ואתה יכול לקלוע משם אז עשית להם את החיים קשים. זה שיש הרבה קבוצות שלא מוכנות/מצליחות/מנסות להפוך לאיום משם יכול לעשות חיים קלים להרבה הגנות. גם לחבורת הגמדים שהיו לנו בעונה האחרונה.

עידו גילרי
07/07/2021 10:57:46
Reply to  Jonathan

רוב הקבוצות לא יכולות. זה מה שאני מנסה להסביר. זה שהם לא זורקות משם לא הופך את החיים ליותר קלים. שוב – כשאתה שומר על שלשות אתה שומר גם על האיזור של המיד הרחוק. אם כריס פול היה יכול לקלוע את המידים האלו אחרי פיק אנד רול מהשלוש – היה עדיף שיזרוק משם.

Jonathan
07/07/2021 11:09:12
Reply to  Jonathan

במיד רחוק אתה מתכוון לצעד אחרי שעברת את קו השלוש? כמעט אף אחד לא זורק משם אלא אם בטעות הוא דרך על הקו ונראה לי שגם פניקס לא זרקו משם.
אבל יש גם איזורים שהם עדיין רחוקים מהצבע אבל הם הרבה יותר קרובים. גם משם אף אחד כבר כמעט לא זורק. פניקס דווקא זרקו משם לא מעט.

עידו גילרי
07/07/2021 11:12:06
Reply to  Jonathan

לא. ל-16-24 פיט

עגל
עגל
07/07/2021 10:00:30
Reply to  Jonathan

מיד ריינג' זה *מאוד* אנליטיקס, זאת היתה הטעות של מורי ויוסטון.
כשאתה זורק רק מהצבע ומהשלוש וישנו אזור "אסור" אתה משתמש בפחות שטח של המגרש, כשההגנה ממוקדת רק בצבע או בשלוש חייבים מדי פעם לזרוק מהמיד ריינג' כדי לנצל במלואו את שטח המגרש.

עידו גילרי
07/07/2021 10:02:38
Reply to  עגל

כריס פול זרק גם שם מיד ריינג'.
וזה שאתה לא תךזרוק מיד ריינג' לא עוזר להגנה כי עדיין נכון להיום להתמקד באיזור הטבעת ובשלשות זו משימה שאף קבוצה לא מצאה לה דרך שעובדת באופן גורף..

עגל
עגל
07/07/2021 10:12:34

כריס פול היה חריג בנושא הזה ביוסטון ונראה לי שבפיניקס הוא זורק מהמיד ריינג' הרבה יותר בחופשיות (כאילו אין לו אלוהים 🙂 ).
אם אתה לא זורק מהמיד ריינג' אתה לא מנצל שטח ואתה מקל על ההגנה (ברור שגם אז העבודה שלה קשה כי מגן צריך לרוץ החוצה ממש מהר).
פול הוא אמן בניצול השטחים המתים האלה, הוא פשוט עושה סמטוחה בהגנה של היריבה.
שמעון לא יבין אבל פול הוא גאון.
לדעתי לברון, בזקנתו, צריך להתחיל לשחק ככה קצת.

עידו גילרי
07/07/2021 10:14:28
Reply to  עגל

מה זה לא מנצל שטח? כשאתה מגן על שלשות אתה מגן גם על איזור המיד ריינג' הרחוק. כל שחקן אחר שהוא לא אומן מידריינדג' כמו פול רק יעשה נזק לקבוצה שלו.
מה שאפשר ללברון להמשיך להיות אפקטיבי הייתה העובדה שהוא זנח את המיד ריינג הלא יעיל שלו ועבר לפרופיל זריקות מוריבולי.

Jonathan
07/07/2021 10:02:54
Reply to  עגל

מסכים

Jonathan
07/07/2021 10:04:10
Reply to  Jonathan

חשבתי שגם מילווקי עושים את הטעות הזו – אבל עידו טוען שהם לא… הבחור מגיע מהר לנתונים…

עידו גילרי
07/07/2021 10:07:57
Reply to  Jonathan

מילווקי זזרקו יותר מקרוב (כמו שעגל רוצה) בעיקר מידלטון , הולידיי ויאניס אבל הם לא פוגעים….

אהרון שדה
07/07/2021 10:10:28

תודה לכולם
בעניין הסידרה אותי אישית היא מעניינת בטח יותר משנה שעברה.
בעיני מה שחשוב לסדרה
1 התחרות
2 הסיפור
וכאן יש תחרות זו סדרה צמודה שרחוקה מלהיגמר
ובכל מקרה יהיה סיפור סביב המועדון הזוכה .
וכמובן סביב השחקנים הזוכים
פול / יאניס
אבל גם בוקר , אייטון , טאקר , מידלטון , הולידיי לופז ואחרים ….וגם סביב המאמנים

3. העיתוי של הגמר קצת בעייתי במובן זה שאנו בשיא טורנירי הנבחרות ולא היה כדבר הזה שגמר נ.ב.א ישוחק במקביל לחצאי גמר יורו וקופה

הערב/ לילה שוחקו שני משחקים שהלכו לדו קרב מהנקודה עם מסי בשני .
בסיטואציה כזו יש פגיעה ברייטינג בטח בתגובות .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2021 10:25:32

"ולא היה כדבר הזה" זה נהדר ועדיף בהרבה על "חסר תקדים".

NFS
NFS
07/07/2021 13:14:39

מה נהדר? בושה שהוא כתב רייטינג ולא מדרג! סיטואציה ולא מצב! נ.ב.א ולא נב"א! שלא לדבר על יורו וקופה. פשוט בושה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2021 10:41:04

העגלה חמימה ונעימה
ARE U FROSTY? ICE HOT
GET YOUR SNOW MAN FACE
האמת מגיע לפול המון המון קרדיט על החיבור שנוצר במדבר

אבג
אבג
07/07/2021 10:44:59

אני שמח לראות קבוצות שעושות הגנה אחרי פלייאוף שלא התעלה בתחום. שמרו לא רע את בוקר קיבלו שלשות של פול בדרך כלל זה עדיף אבל אתמול לא.
אין ספק שחסרים כוכבים ומסורת של הקבוצות כדי שתהיה סדרה עם יותר צופים, אבל ככל שהסדרה תתארך היריבומות יווצרו וכוכבים יתעלו (או שלא).
ויאניס חייב להתעורר הוא החוליה החסרה גם בפלייאופים קודמים

Amitlahev
07/07/2021 10:53:34

תודה רבה על הסיקור.
כיף לראות את הסאנס. הפיק אנד פול עם אייטון זה הדבר הכי בסיסי ומושלם שניתן למצוא.
קראודר היה חושך מצריים בהתקפה אבל לא לקח שבויים בהגנה. מהלכי ההאסל שלו שווים מומנטום ומומנטום שווה הרבה נקודות.
קאם ג'ונסון חתיכת שחקן. כמעט ולא מחטיא מה שנותנים לו. נראה שאם הוא יזרוק במשחק מהפינה 20 זריקות – 15 יהיו בפנים.
אבל זו לא רק הקליעה. הוא נותן הגנה כמו שצריך (קריטי משום שלפעמים הוא המחליף של קראודר), מוסר טוב ועושה דברים בלתי צפויים. שאפו ענק לפיניקס שיודעת לשלב את הילד הזה גם בגמר.
מילווקי זה עוד יותר מאותו דבר. חפירות לסל של הכוכבים, הרבה זריקות משלוש ומשחק לא חכם. אין מספיק שחקנים פרודוקטיביים למעט 3-4 שחקנים. הקבוצה מובלת ולא מובילה. קשה מאוד לנצח ככה בחוץ וגם בבית.
עכשיו נשאר לפיניקס לנצח 3 משחקים מתוך 6 אפשריים. אני מאמין שהם יעשו את זה.

עידו גילרי
07/07/2021 11:01:09
Reply to  Amitlahev

הילד הזה פחות צעיר מדווין בוקר.

Amitlahev
07/07/2021 11:31:55

וואללה מפתיע. מבחינת פזמ בנבא הוא באמת צעיר אבל הוא כבר בן 25. בילה 5 שנים במכללות.

עידו גילרי
07/07/2021 11:39:41
Reply to  Amitlahev

אני אגב אוהב את המשחק – צעיר או לא צעיר מבוקר. רוצה לשחק?

Amitlahev
07/07/2021 11:52:30

go for it

עידו גילרי
07/07/2021 13:39:12
Reply to  Amitlahev

בשביל חגי ניתן כבר את סיבוב הבונוס:
בן סימונס
דונבן מצ'ל
ג'ייסון טייטום
ג'יילן בראון
ג'מאל מרי
קייל קוזמה
דרק ווייט
לונזו בול
דומנטס סבוניס
באדי הילד
.
ובשביל חגי:
דיאנדרה האנטר
ג'ון קולינס
קווין הרטר

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 14:00:34
Reply to  Amitlahev

רגע זה רק גדול קטן או שיש גם שווה?
גדולים מהדיבוק:
בראון
מיצ׳ל
קוזמה
וויט
הילד
קולינס
השאר אני מתלבט אם באותו הגיל

עידו גילרי
07/07/2021 14:04:22
Reply to  Amitlahev

אין שווה.באותו יום כאילו?

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 14:08:22
Reply to  Amitlahev

לא אבל אותו גיל פחות או יותר (נגיד שניהם לא חגגו 24 וגבר למעלה מ23 או משהו כזה)

עידו גילרי
07/07/2021 14:16:05
Reply to  Amitlahev

אתה רוצה להיות חגי אותיות קטנות מהיום?

עידו גילרי
07/07/2021 14:17:36
Reply to  Amitlahev

מאיפה שאני מסתכל כל מי שבין 20 ל-30 הוא באותו גיל פחות או יותר

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 14:29:04
Reply to  Amitlahev

עקשן טוב אס דיבוק גדול יותר מטטיטום ולונזו כל השאר גדולים ממנו

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 14:29:34
Reply to  Amitlahev

סליחה גם יותר גדול מהרטר

עידו גילרי
07/07/2021 14:34:08
Reply to  Amitlahev

תוסיף את מרי ואת שני הילדים האחרים שלכם ואתה בסדר.

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 14:40:43
Reply to  Amitlahev

קולינס לא עשה איזה 4 שנים מכללה?

עידו גילרי
07/07/2021 14:41:42
Reply to  Amitlahev

לא בטוח שהוא עשה ארבע שנים תיכון…

עידו גילרי
07/07/2021 11:59:58

נעשה סיבוב חימום בסאנס קודם:
מיקל ברידג'ס
דיאנדרה אייטון
קאם פיין
ג'אבון קרטר
דריו סאריץ'
כריס פול…

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 13:22:43

מבוגרים מהדיבוק
בריג'ס
פיין
קרטר
סאריץ'
על פול לא בכבוד שלי לענות

עידו גילרי
07/07/2021 13:30:23

אז בעצם אתה טוען ששחקן הרוטציה היחידשלהסאנס שצעיר מבוקר זה אייטון?

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 13:57:49

כן למה ישך בעיה עם זה?

עידו גילרי
07/07/2021 14:00:31

כן יש לי. למה מה תעשה לגבי זה?

חגי "התותח" ניסני
07/07/2021 14:03:05

אומר לך שהגמר הזה משעמם ויש לך כוכבית מעל הראש

עידו גילרי
07/07/2021 14:05:34

אם ככה אז אני מוותר – ואתה צודק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/07/2021 13:49:45

המשחק היותר כיף הוא בכמה פול מעלה את הגיל הממוצע בסאנס?

עידו גילרי
07/07/2021 13:59:23

he old אבל לא עד כדי כך…
זה יוצא פחות משנה מן הסתם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Amitlahev

לא צריך מקראודר התקפה במשחקים שהם מנגבים עדיף שישמור תחמושת למשחקי החוץ שם יצטרכו 1 ממנו

gonzi
gonzi
07/07/2021 11:35:18

יתן שלשות מומנטום זה מה שהוא נותן בהתקפה

Amitlahev
07/07/2021 14:09:41

נקודה מעניינת העלית פה.

עמיחי קטן
07/07/2021 10:58:27

תודה שחר.
היה משחק לא רע בכלל, אבל אני מקווה שיהיה גם צמוד בהמשך.

gonzi
gonzi
07/07/2021 11:34:35

לדעתי יהיה צמוד בהמשך
מילווקי באו עייפים וראו את זה
הולידיי לא כל יום יקלע 4/14 מהשדה ופול לא כל יום יתן משחקים כאלה
חוץ מזה יהיה גם ביתיות למילווקי

פיני
07/07/2021 11:05:42

תודה על הסיקור.
פיניקס משחקת פשוט פנטסטי בשני צידי המגרש. הפיקנ'רול של פול ואייטון, זה משהו אגדי, ההגנה של קראודר הייתה אדירה (גם אם בהתקפה הוא נתן כלום ושום דבר, הסאנס הגיעו לנקודות שלהם גם בלעדיו), אייטון היה נפלא גם בהגנה (הקשה על יאניס כהוגן) וגם בהתקפה, כשמשחק סולידי שלו, הופך לנתון מרשים של 22 ו19. בוקר ופול נתנו עבודה בלספק נקודות, במיוחד פול שפתח את הפער הגדול ברבע השלישי (16 נקודות).
מילווקי שיחקו רע, וסבלו מיום חלש במיוחד של הולידיי שהחטיא להנאתו בלי סוף. גם יאניס היה פחות מרמתו ובשביל לנצח, הוא יהיה חייב להביא את האקסטרה שמצופה משחקן בלבל שלו.
שורה תחתונה, הסדרה פתוחה עם נטייה מובהקת לפיניקס ולו בשל הנתון שיש להם פחות משחקים לנצח בדרך לטבעת.

gonzi
gonzi
07/07/2021 11:34:50

איזה קהל יש לפיניקס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gonzi

קהל אש כמו שצריך לא הזבל באטלנטה וברוקלין. אגב בסוף אייטון מביא טבעת לפני לוקה וטריי אה?

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 11:56:06

מה תעשו בגמר עם הקהל האנגלי? זה לא קהל של קונצרטים… חחחח אבל אני סומך עליכם שתדעו להתמודד – אין על נבחרת איטליה – קטנים וממזרים, נוכלים בוזזים שודדים 😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 11:58:35
Reply to  דה שוט

אבל עזוב עכשיו נדון בזה באריכות בדיומא ביום ראשון אחרי שהחבר׳ה של הטור יפנו את הבמה 😀
אני שוקל בשיא הרצינות לקום בשישי בארבע בבוקר, לעזור ליאניס, שיעשה למידבריים קצת פול ג׳ורג׳

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חבל שסתם תקום. אתם תנצחו 1 בבית וזהו. אם אדיסו יהיה איתך עם ברציק אולי תגרדו 2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

קהל לא מפריע לאיטלקים האנגלים יכולים להשתכר כמה שבא להם. שבטעות ההנסונים לא יעיפו אותם בשיטת הויקינג.

אנחנו באים לעבור בין הרגליים שלהם עם הגמדים שלנו נעשה להם נאטמאג אינסינייה 1.63, וראטי 1.65, בארלה 1.72, קייזה 1.75, אמרסון 1.76, גורגיניו 1.80

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב דאנרומה עם ה1.96 גנב להם את כל הס"מ לדעתי והוא העטלף במשל שלך דה שוט

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 11:54:08

בתחילת השנה ברכתי את פיניקס שזכו בפיק אנד רול הרצחני של פול – אומן בתחום. גילרי הכיר בזה לזכותו ייאמר אבל התלונן שזה ״לא יפה״. צודק! אבל זה קטלני.
מזכיר לי בדיחה:
האריה בא הבייתה ותופס על חם את הלביאה במיטה עם העטלף.
הוא משתולל וצועק עליה: ״איתו את בוגדת? עם הכי מכוער?״
והיא עונה לו בנון-שאלאנט: ״מכוער מכוער אבל טייס״
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחח

עידו גילרי
07/07/2021 12:08:12
Reply to  דה שוט

התלוננתי? מגיע לי כאפה. מי מתנדב? (לא לדחוף)

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 13:38:23

לא בדיוק תלונה – למען האמת. דיברתי בשבחו של פול שמאט את המשחק וממצה את הפיק אנד רול כך שהקבוצות שלו הרבה פעמים נמצאות בעמדה לנצח. התייחסתי בעיקר לשינוי שהביא לאוק' סיטי בשנה שעברה. ציינת שזה לא יפה לעין – ואתה צודק. זה באמת לא כל כך יפה לעין אבל זה מאוד אמין ויציב לאורך זמן. אוק' סיטי בשנה שעברה סיימה מקום 5, הרבה מעל למצופה. פיניקס סיימה במקום 2, גם מעל למצופה. הוא שיחק בהרבה מאוד משחקים בשתי העונות הללו, כמעט לא נפצע (טפו טפו). בשתי הקבוצות הורגשה בבירור ההשפעה שלו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/07/2021 13:39:40
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גיא הירוק
07/07/2021 12:08:40

כובעים מחלקים רק אחרי שהגברת השמנה שרה,
אבל כבר יש צמד לחלוקה –
השב"רניקים, אותם אפילו איגוד רופאי האליל זרק מכל המדרגות …
יאניס חזר,
וטוב שכך.

Glal
Glal
07/07/2021 15:22:29

כמה נאצל מצידך וגם לא אישי ונקמני בכלל להתחיל במילים חמות לשב״ר…
אין ספק שאתה אישית ממש מעלה פה את הרמה 🙂

גיא הירוק
07/07/2021 12:09:55

סיכום המשחק במילה אחת –
.
ק-ב-ו-צ-ה .
.
יאללה, עוד 3. מי היה מאמין????
.
בוקר טוב!!!!!!!!

גיא הירוק
07/07/2021 12:13:04

נתון אחד מעודד –
44 – 32 לבאקס באחוזים מהשלוש.
16 שלשות של הבאקס מול 11 של הסאנס.
ועדיין היה 20 הפרש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ראיתי עכשיו שמילוואקי סיימו עם 9/16 מהקו. אאל"ט, בסוף הרבע השלישי המספרים היו נמוכים בהרבה, וכשראיתי אותם אז, חשבתי שזה מעניין בשני מובנים:
א. שלא היו עבירות על יאניס – השאלה האם זה מכיוון שפיניקס הצליחו לעצור אותו בלי עבירות, או מכיוון שהוא הצליח להגיע לסל מבלי שעשו עליו עבירה?
ב. שלא היו עבירות על הולידיי ומידלטון – ושוב השאלה האם זה בזכות ההגנה של פיניקס או מכיוון שהולידיי ומידלטון לא הלכו מספיק לצבע?
האם מישהו שצפה במשחק כולו יכול להאיר את עיניי?

גיא הירוק
07/07/2021 20:13:13

אייטון עשה עבודה אדירה על יאניס. שם גוף מבלי להיגרר לעבירות מיותרות, גם אם המחיר היה סל מזדמן.
מידלטון הסתפק בהרבה יותר מדי ניסיונות קליעה מהמיד ריינג'.
מילווקי למדו הלילה שבדקות בהן ההרכב הראשון של הסאנס על הפרקט, קשה מאוד ליצור מולם מיסמאצ'ים שמובילים לטיול לקו העונשין/סלים קלים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ת'נקס 🙏

Yp
Yp
07/07/2021 12:47:11

צהריים טובים לכולם
1.תודה על סיקור מצוין .
2.הרבה ברכות לצוות פיניקס , משחק מצוין של ( שם את נפשי בכפי) האלופה שבדרך.
3.CP3 דופק כרטיס כל ערב . אם זה אכן יקרה , זה ישמח אותי ברמה ששמחתי בתואר הראשון של KD.
4.מילה לגבי הפציעה של יאניס : יש ביוטיוב רופא ספורט בשם בראיין
סוטרר שמתיחס לכל פציעה משמעותית בספורט העולמי.מעולם לא ראיתי אותו טועה ביחס לחומרה של פציעה כמו לגבי הפציעה הזו.אני מניח שהרבה אנשים נתלים בניתוחים שלו כדי להעריך,וזה כנראה הבסיס לנבואות השחורות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

כנראה אין לו מקום בהתאחדות רופאי אליל

שחר אלוני
07/07/2021 13:02:03

תודה שחר,
פניקס האמת יותר טובים מהבאקס בהרבה פרמטרים, גם אם יאניס היה לגמרי כשיר.
היום בוקר וקראודר החטיאו את השלשות. לפניקס יש עוד אפסייד כי גם פול היה חלוד ברבע הראשון.
הבאקס יוציאו אולי ניצחון אחד פלוס עוד משחק צמוד. אם יהעה 6 משחקים זה הישג שלהם. הם לא יוצר טובים מדנבר ששם היה 4-0

Warrior
Warrior
07/07/2021 14:30:53

לי קאם דונסון מזכיר קצת תומפסון בסגנון משחק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/07/2021 14:31:59

בינתיים במעקב אחרי התפלגות הנקודות שאייטון קולע לאלו שהתעניינו.
הערב 6 מ22 נקלעו ברבע הראשון שהם 27% (להבדיל מהסדרה מול הקליפרס שם עמדו נקודותיו ברבע הראשון על 45% מהסה"כ)

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 15:07:17

האם כידרר? או שטרם הספיקותו?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/07/2021 15:09:10
Reply to  דה שוט

עוד לא טחנת מספיק תאוריה הזויה כלשהי בעניין כדי שאבדוק

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 16:34:50

חחח 8 סלי שדה ממש קשה לבדוק לא נורא אולי אם יהיו לי 4 דקות פנויות אבדוק בעצמי (כרגע אני מצליח לחיות איכשהו גם בלי זה)

דה שוט
דה שוט
07/07/2021 17:46:52

תודה חבריקו אין עליכם אלגוריתם-פיפל
אז מה היה לנו?
8 סלי שדה, אחד עם כדרור, כל השאר – 7 סלי קרש-סל או דאנק
וגם שתי זריקות ממטר וחצי שאינן קרש סל – אחד קצרה בחוץ, השנייה כמעט איירבול
מה שכן – הוא זז יפה מאוד (באמת)

Glal
Glal
07/07/2021 15:24:55

אין ספק שזה נושא שראוי מחקר רציני יותר. כל הכבוד שאתה עושה את הדבר החשוב הזה.

אור
אור
07/07/2021 17:22:57
Reply to  Glal

אותי זה מעניין. אין לך מה לעשות בחיים רק לתקוף אנשים מסוימים? כי לדיונים שקשורים לכדורסל אתה לא בדיוק תורם

אשך טמיר המקורי
07/07/2021 15:23:06

ברכות לפיניקס.
לא באמת ראיתי, הצצתי קצת ונראה משחק נחמד.
אין לי ממש את מי לאהוב או לשנוא, אז פחות מעניין אותי (אלא אם יאניס או בוקר יתחילו להגזים ממש בנגיחות / קפיצות).
פול שהיה שיקוץ דרג א' פלוס במשך שנים, הולך ומסיר מעליו את התוויות.
הוא עדיין טיפוס יהיר ומעצבן – אבל לא השיקוץ שהיה ליד הארדן (אז היה בשיאו עם סחיטת העבירות), והוא בדרך לעשות דירק עם האליפות הזאת, מה שישנה את כל ההסתכלות על הקריירה שלו ויעניק לו תהילת עולם במעמד הגדולים ביותר.

ברבור שחור
ברבור שחור
07/07/2021 15:26:02

מדהים שכל הליגה מתעסקת רק בטריידים אפשריים ושוכחים שיש פה את גמר הליגה….
האמת בצדק, סדרה מצ'עממת. בעד יאניס, לפחות אם הוא ייקח אליפות ירגיש בנוח לעזוב את מילווקי

Warrior
Warrior
07/07/2021 18:42:21

אם כבר טריידים מה אומרים על הטרייד הזה?
https://fanspo.com/nba/s/warriors/trades/IxhAB-Lmp7NEym/a

gonzi
gonzi
07/07/2021 19:18:02
Reply to  Warrior

לא תורם לאף אחת מהקבוצות.
לגולדן לפחות כרגע יש את וויגינס שהוא עדיף על דני
לוושינגטון גפורד לופז ולן עושים אחלה עבודה
ואין למה לווש לשלם בחירה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Warrior

מבחינת וושינגטון אני דווקא מוצא בזה הרבה היגיון – וושינגטון צריכים לחפש שחקן פרנצייז, והסיכוי שוייסמן יתברר ככזה אולי לא גבוה, אבל יותר גבוה מכל צעיר אחר שיש להם ברוסטר.
הבעיה, לדעתי, היא אצל גולדן סטייט שאין להם זמן לפתח את אבדיה, או כל רוקי אחר, וצריכים לקבל שחקן בשל עבור וייסמן כדי להתחזק כאן ועכשיו.

gonzi
gonzi
07/07/2021 20:12:03

טאונס יתאים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  gonzi

הם יעבירו את תמורתו את וויגינס? 😉

Warrior
Warrior
07/07/2021 20:22:02
Reply to  gonzi

לא מסכים איתך. אני לא חושב שטאונס יהיה טוב להם. בהנחה שהם ממשיכים עם אותו מודל התקפה של השנים האחרונות אז הם צריכים סנטר שיכול לתת הגנה. אם הם כבר עושים טרייד גדול בשביל סנטר הייתי מציע לנסות להשיג את באם. יהיה מעולה בשבילם.

gonzi
gonzi
07/07/2021 20:36:22
Reply to  Warrior

באם לא יבוא
אולי טרנר?

Warrior
Warrior
07/07/2021 20:48:35
Reply to  gonzi

מה יש להם שאינדיאנה ירצו עבורו.

gonzi
gonzi
07/07/2021 21:50:26
Reply to  gonzi

לא יכול להגיב לשלך אז מגיב כאן
בחירות
גיימס וויזמן
קלי אוברה
דריימונד אולי?

Warrior
Warrior
07/07/2021 20:13:46

אבדיה מתאים בול לשיטה שלהם, ושיחק ביורוליג שנה אז יש לו יותר ניסיון מלאחרים. חושב ששווה להם. יכולי גם להרוויח בחירה.
.
מסכים איתך לגבי גפורד אבל לופז מסיים חוזה ולן בכלל לא היה ברוטציה עד הפציעה של בראינט ומי יודע איך הוא יחזור אחרי הצולבת.

Warrior
Warrior
07/07/2021 20:17:59
Reply to  Warrior

גם לן מסיים חוזה. והקבוצה בגדול די צעירה. ווסטברוק לא באמת נחשב וביל אני מאמין שיוטרד באיזשהו שלב. הם די עמוסים בעמדות הפורוורד של דני ואני חושב שהם מעדיפים את האצימורה. לגולדן זה מעולה בעיני בגלל שדני תפור לשיטה שלהם והוא ורסטילי יחסית יכול לשחק בעמדות 2,3,4. הוא סוג של גרין יותר טוב התקפית ופחות הגנתית וכנראה שמנהל משחק פחות טוב אבל נדירים הפורוורדים שמנהלים משחק ברמה של גרין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Warrior

מסכים שאבדיה מתאים שם, השאלה היא האם הוא השחקן הכי תורם שהם יכולים לקבל עבור וייסמן? אני בספק.
.
בלי להיכנס כרגע למה אפשר ואי אפשר לעשות במצב הכלכלי שלהם, יש להם, לדעתי עוד שנה או שנתיים לכל היותר של פוטנציאל להיות קונטנדרית. אסור להם לפספס בתקופה הזו, פשוט אסור.

Warrior
Warrior
07/07/2021 20:29:31

כן, צריך ללכת אול אין.

Warrior
Warrior
07/07/2021 20:46:30

רועי מיאמי לוקחים את הטרייד?
https://fanspo.com/nba/s/warriors/trades/6jfXJtghTOW0Su/a

Warrior
Warrior
07/07/2021 20:48:10
Reply to  Warrior

לפורטלנד זה חבילה נאה.
גולדן חלומי.
קליפרס מקבלים את לילארד ל4 שנים.
מיאמי מקבלים את קוואי בברלי ושחקן צעיר בדמות וויזמן ויחסית לא מוותרים על הרבה.

gonzi
gonzi
07/07/2021 21:48:53
Reply to  Warrior

כל הטרייד בנוי על זה שלילארד רוצה לעזוב את פורטלנד וקוואי את הרליפרס

gonzi
gonzi
07/07/2021 21:49:01
Reply to  gonzi

*הקליפרס

gonzi
gonzi
07/07/2021 21:47:46
Reply to  Warrior

שוב אוהב את היצירתיות לא לוקח בתור אוהד פורטלנד
אין לי מה לעשות עם 3 בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב.
וויגינס זה מינוס לא פלוס.
יש את הזה מגולדן שאין לי מושג מי הוא
הנחסים העיקריים שאני מקבל פה זה אציווה אוברה והבחירה ה7 וה14 וזה לא מספיק על לילארד

gonzi
gonzi
07/07/2021 21:56:30

טרייד טרנר לאינדיאנה:
אינדיאנה: לוני וויזמן אוברה ובחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי ב2023
גולדן: טרנר 2 סיבוב שני

Warrior
Warrior
07/07/2021 21:57:31
Reply to  gonzi

לוקח גם בלי הסיבוב שני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שער של דנמרק😲

ירון, החלום
ירון, החלום
08/07/2021 1:31:16

בס"ד
תודה רבה.
משחק מצויין, אבל רק ניצחון אחד לפיניקס.
הסדרה בהחלט פתוחה, אם כי הבאקס כנראה יצטרכו לנצח את כל 3 משחקי הבית אם ירצו אליפות.